Popular Posts

Colaboradores

About

RSS

NUR Y LA SELVA MISTERIOSA

ESCRITOR: Toti Martinez de Lezea
ILUSTRACION : Juan Luis Landa
EDITORIA: Erein




    Erase una vez una niña llamada Nur , se iba a ir de campamento con su tio.
   Luego le dijo su abuela que también iban a ir unos de su edad pero Nur no les conocia.
   Al rato se fueron todos de campamento a la selva y buscaron un sitio para dejar la tienda de canpaña.
  A la noche icieron una hogera y contaron historias de miedo y luego fueron todos a dormir.


Al dya siguiente enpecaron a buscar un tesoro y encontraron una cabaña pequeña de cristal y alli el tesoro que eran unas monedas de chocolate.
Cuando llegaron a casa  se fueron todos a ducharse y cuando se terminaron de duchar se fueron a jugar , pero luego sefueron  todos muy tarde.


Entoces Nur se tenía que ir a la cama pero Nur le dijo que es perase un momento porque estaba pintando y escribiendo lo que hizo en la selva y también lo que se a dibertido con sus nuevos amigos.


                                                               FIN


                           
                                 











  NUR ETA ETXE SORGINDUA


IDAZLEA Toti Martinez de Lezea
MARRAZKILARIA Juan Luis Landa
ARGITALETXEA Erein

Bazen behin Nur izeneko neska bat txinan bizi zen baina bera jaio zenLarrabetzun eta hor zituen lagunak eta egun batean zeukan festa eskolarik gabe eta joan zen Larrabetzura bere lagunekin jolastera eta bere lagun minena Uxue da. Nola festa bat ospatzen zen Nur sorgintaz mozorrotu zen eta egun horretan gauean festa zen eta oso ondo pasatu zuten


                                                          BUKATUTA









NUR ETA IRLANDAR GNOMOA


IDAZLEA Toti Martinez de Lezea
MARRAZKILARIA Juan Luis Landa
ARGITALETXEA Erein





Bazen behin neska bat Nur izenekoa. Ohetik altsa zen eta bere amona deitu zion eta esan zion bere etxeko zaborran gnomo bat zegoela eta Nur joan  zen eta bere laguneei deitu zien.Iritsi zenean Nur aiton-amonaren etxera esan zion amonak izkutatu zela, iritsi zirenean bere lagunak Nurrek esan zien bihar seguro etorriko dela baina gaur izkutatu delako.Nur goizean berriro esnatu zen eta bere amonaren etxera joan zen fruituak jasotzera eta joan zen zakarretara eta hor ikusi zuen gnomo eta bere laguneei erakutsi zion,eta denak jolastu zuten.Gero gnomoa Irlandara joan zen.













  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarios:

Publicar un comentario